Well, I knew I wouldn't be satisfied with the writing exercises, so
here's a short summary of me using the first vocabulary in a totally
crazy way :p can you please correct me (hope it's possible to understand the general meaning) and answer two questions? =D
And please feel free to do the same or anything else where I can help, if you didn't consider it yet.
Cześć! Jak się masz?
Mam na imię Paulo, miło mi Cię poznać!
Jestem z Brazylia, mam dwadzieścia jeden lat i to moja druga praca.
Jestem mężczyzna brunetami, ja jestem wysoki i szczupły.
Nie jestem wolny, lub żonaty bądż rozwiedziony, ale kocham moją sympatia (może żona, pewnego dnia ;D ).
My jesteśmy młodzi. Ona jest blondynkamy :p , szczupły i bardzo piękny,
ale ona mieszka w Polsce :( .
Lubię grać w siatkówkę, podoba mi się niebieski i ciemne kolory.
Mój ojciec na imię ma Paulo, podobnie jak ja. Mój matka na imię Arlete, oni są stare. Jestem pierwszy syn i jedyny! Ja jest jedenakiem.
Mój ojciec jedną córkę, ale ona nie brat studiuje i ja nie zapoznać się mój siostra.
Do widzenia! Do zobaczenia wkrótce!
1.
Why in the phrase "Czy one są wysokie?" we use 'one' and in the phrase
"Czy oni są niscy?" we use 'oni'? I totally didn't get it :(
2. Polsce? why not Polska? (or when to use the first one, idk)

No comments:
Post a Comment